Ma 5 nov - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Wouter Have - WaarBenJij.nu Ma 5 nov - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Wouter Have - WaarBenJij.nu

Ma 5 nov

Door: WTH

Blijf op de hoogte en volg Wouter

05 November 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

We zijn voor de tweede dag in San Francisco. Erg leuke stad, volgens mij veel meer te beleven dan in Los Angeles. We hebben eerst wat rondgelopen en kwamen er al gauw achter dat ons hotel in de verkeerde buurt stond, erg veel daklozen. Net tien, maar duizenden in deze stad. Heel stuk gewandeld in de hagenbuurt en ook via Telegraph tower een mooi uitzicht over de stad gehad. Foto's volgen.

De verschillende wijken zijn erg leuk: chinatown is afschuwelijk Chinees, Castro -de gaycomunitie- is afschuwelijk homosueel. Alles is gay, niet alleen de kroegen en restaurants, maar ook de sportschool, de kapper, de luxe supermarkten, zelfs de bushokjes zijn gay. Mocht je bedenken dat je je hond een bodywarmer aan wilt trekken, dan kun je naar de homosuele hondenaankleder. Het is echt tè erg. :D
Ook nog even de kroeg in geweest... Dat was wel weer leuk.

Vandaag gaan we naar het museum of modern art. Ook even kijken bij het huisje van de kabeltrams. En vervolgens rondje met de wagen...