Wo 31 okt. Las Vegas en Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Wouter Have - WaarBenJij.nu Wo 31 okt. Las Vegas en Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Wouter Have - WaarBenJij.nu

Wo 31 okt. Las Vegas en Death Valley

Door: WTH

Blijf op de hoogte en volg Wouter

03 November 2012 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Woensdag 31 okt.
Wederom naar Grand Canyon, vandaag met Veel zonlicht. Rondje met de auto langs de Canyon gereden. Daarna een shuttlebus in die op een deel kwam waar je niet met auto mocht komen. Prachtig uitzicht. Canyon was op een of andere manier onwerkelijk, omdat je er niet in kon. Daardoor kon je afstanden niet goed inschatten en daarom was het minder overdonderend dan aanvankelijk gedacht. 'Smiddags zijn we doorgereden naar Ls Vegas, ongeveer 400 mijl. Helaas 80 mijl verder moeten omrijden wegens een groot ongeluk.

S'avonds aangekomen in Las Vegas. Met heel veel lampjesen. Het was nog veel erger dan ik ooit gedacht had. Volgende dag nog een rondje gelopen door het waarschijnlijk oudere gedeelte en de cowboy uit de schoolboeken uit m'n jeugd gezien. Dat was erg leuk.

Smiddags zijn we doorgereden naar death valley. Zoute zee. Badwater. Slapen in authentiek motel. Meneer met geweer gezien. 'Where are you from, guys?" Toen we vertelden dat we uit NL komen keek hij even vertwijfeld en riep: "Welcome to America!"
Beetje onwerkelijk, die geweren. Maar het was ernstig authentiek.

• 04 November 2012 - 22:27

Rik:

Kan je niet zo'n wild west revolver meenemen; leuk voor Pelle als ze op het schoolplein cowboytje spelen... Klinkt goed, ben benieuwd naar de foto's & verhalen. Nog $50.000.000 gewonnen?

• 04 November 2012 - 23:37

Mama Greet:

hoi ik hoef zeker niet naar m'n baas deze week om m'n baan op te zeggen he. Nog geen pensioen inzicht dus.